Wprowadzanie danych do systemu ERP

Wprowadzanie danych do systemu ERP nie rzadko bywa bardzo czasochłonne. Na szczęście powstała technologia, która automatycznie rozpoznaje tekst.

Technologia OCR (Optical Character Recognition) umożliwia identyfikację tekstu z dokumentu drukowanego i wprowadzanie danych do systemu ERP. Mechanizm opiera się na wyszukiwaniu wzorów liter i cyfr, z których odtwarzana jest cała treść. enova365 umożliwia funkcjonalność OCR zintegrowaną z modułem DMS, który służy do optymalizacji przepływu dokumentów w firmie. Dzięki takiemu rozwiązaniu użytkownicy nie muszą ręcznie wprowadzać danych do systemu. Korzyści tej technologii jest znacznie więcej:

Funkcjonalność OCR

Zadaniem technologii OCR jest rozpoznawanie tekstu z zeskanowanego dokumentu bez potrzeby ręcznego przepisywania treści. enova365 posiada narzędzia o charakterze ewidencyjnym, które wspierają wprowadzanie danych do systemu ERPModuł DMS umożliwia edytowanie i wyszukiwanie słów w treści dokumentu PDF. System automatycznie uzupełnia się rozpoznanymi danymi. Integrując OCR i DMS z enova365 Workflow jest opcja automatyzacji procesów w obszarze przetwarzania dokumentów. 

Maksymalna kwota umorzenia subwencji

Moduł DMS jest jednym z podstawowych modułów systemu enova365. Pomaga w przechowywaniu i archiwizowaniu dokumentów firmowych w formie cyfrowej. Umożliwia także rozpoznawanie treści oraz rejestrowanie dokumentów. Takie rozwiązanie się przydaje w przypadku ewidencjonowania danych, związanych z PPK. System umożliwia pracę wielu użytkowników w jednym czasie, a oprócz tego zapewnia szybki przepływ informacji pomiędzy wszystkimi działami w firmie. 

Udostępnij!

Zobacz też

Automatyzacja procesów w enova365
Automatyzacja procesów w enova365

W obliczu recesji firmy muszą szukać sposobów na zwiększenie efektywności i redukcję kosztów. Jednym z najbardziej efektywnych rozwiązań jest automatyzacja procesów biznesowych. Dowiedz się, jak system enova365 z modułem Workflow może pomóc Twojej firmie